25-11-24
05:17


Персональний сайт вчителя інформатики вищої кваліфікаційної категорії Шенкевича Сергія Олександровича


Вітаємо Гість!
Вихід




  Головна

  Online ПК
  Відеоуроки

  Комп'ютер в роботі
  вчителя

  Допомога вчителю

  Урок інформатики

  Література

  Комп'ютер та право
  Безпека

  Цікаво та корисно

  Статті учнів

  Мої доповіді
  та напрацювання

  Довідники

  Корисні посилання

  Web-дизайн

  Конкурси

  Програмне забезпечення

  Гумор

  Зворотній зв'язок
  Про сайт





Що шукаємо?


Також приєднуйтесь
в соціальних мережах


ONLINE_COP






Зараз на сайті

Що ви думаєте
про даний сайт?

E-mail:

Ваше повідомлення:

Ваша оцінка сайту:
     
























Креативні методи навчання

 

Орієнтовані на створення учнями власних освітніх продуктів.

Одні з них спираються на нелогічні дії учнів, які мають інтуїтивний характер. Інші-на виконання алгоритмічних приписів та інструкцій. Їх мета  - побудова логічної опори для створення учнями освітньої продукції.

 

Метод придумування. Спосіб створення невідомого учням раніш продукту за результатами їх певних розумових дій.

Реалізується за допомогою прийомів:

А) заміщення якості одного об’єкта якостями іншого з метою створення нового об’єкта;

Б) пошук властивостей об’єкта в іншому середовищі

В) зміна елемента об’єкта, що вивчається та опис, властивостей нового об’єкта, який здобуто за результатами цієї зміни.

Метод "якби…” Що відбудеться, якщо у світі щось зміниться.

Метод образної картини. Відтворює такий стан учня, коли сприйняття і розуміння об’єкта, що вивчається, наче зливаються, відбувається його цілісне, нерозчленоване бачення.

Метод гіперболізації. Збільшується чи зменшується об’єкт пізнання, його окремі частини або якості (найбільший, найдовший, найменший, найсолодший).

Метод аглютинації. Поєднуються непоєднувальні у реальності якості, властивості, частини об’єкта. (Гарячий сніг).

Метод мозкового штурму. Групове розв’язання творчої проблеми,

Метод комунікативної атаки.

Завдання методу – збирання щонайбільшого числа ідей за результатами звільнення учасників обговорення від інерції мислення та стереотипів.

Метод синектики. Стимуляція уяви учнів через поєднання різнорідних елементів різних за видом аналогій (словесної, образної, особистої) , інверсії, асоціації тощо.

Спочатку обговорюються загальні ознаки проблеми висуваються та відсіюються перші рішення. Генеруються та розвиваються аналогії, використовуються аналогії для розуміння проблеми, вибираються альтернативи, ведеться пошук нових аналогій. Вже після цього звертаються до проблеми.

Метод «морфологічного аналізу», або метод багатовимірних матриць.

У процесі розробки нової ідеї учням необхідно скласти матрицю, у якій слід розкрити повний перелік ознак даної ідеї або завдання (характеристики. Процеси, параметри, критерії, тощо).

Відбувається процес знаходження нових, несподіваних та оригінальних ідей шляхом складання різноманітних комбінацій та невідомих елементів.

Метод інверсії,  або звернення, орієнтованих на пошук ідей у нових, несподіваних напрямах. Здебільшого протилежних традиційним поглядам та переконанням (об’єкт досліджується із зовнішнього боку, а рішення проблеми відбувається при розгляді його з середини).

Методи організації навчання

Методи навчального цілепокладання, планування, контролю, рефлексії.

 

 



Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz
Copyright MyCorp © 2024  Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz